گروگانگیری قبل از تحویل سال نو.


عده‌‏ای دیوانه پس از فرار از تیمارستان، سال 1389 را گروگان گرفته و با فرستادن نامه به مطبوعات درخواست‏ آزادی و تحویل سال 1390 را کرده بودند. در آخر نامه آمده بود: "اگر یک مو از سر سال 1390 کم بشه، سال 1389 را قطعه قطعه شده تحولیتون می‌دیم!"
یکی دیگر از تقاضاهای گروگانگیرها یک هواپیما برای فرار بود.
وزیر پلیس به وزیر کشور می‏‌گوید: "قربان این عده گروهی خل و چل هستند، اگه سال 1300 را بهشون تحویل بدیم اصلاً مشکوک نمی‌‏‏شند!"
وزیر کشور بعد از کمی فکر کردن می‏‌گوید: "نه، نود سال اختلافِ کمی نیست! حتماً می‏‌فهمند و از عصبانیت سال بیچاره را تکه تکه می‏‌کنند! چطوره سال 1330 رو بدیم؟"
سال 1390 که از تصور تحویل داده شدن به دست این دیوانه‏‌ها مانند بید به خود می‏‌لرزید منتظر نتیجه معامله آقایان با گروگانگیرها بود.
بعد از بزک و جوان‌تر ساختن سال 1330 و قرار دادن یک هواپیما با باک خالی در کنار مخفیگاه ربایندگان مؤفق می‏‌شوند سال 1389 را که از ترس دیگر رمقی برایش باقی نمانده بود آزاد سازند و کماندوها هم بعد از یک ساعت توانستند تک تک 365 گروگانگیر را در حالی که در هواپیما روی صندلی‏‌های خود با کمربندهای بسته شده ایمنی نشسته و متعجب بودند که چرا هواپیما از جایش حرکت نمی‌‏کند دستگیر کنند و به دیوانه خانه باز‏گردانند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر