گاوهائی که آدم را به شکل خر می‌بینند.


دیشب یک دوست آمریکائی به دیدنم آمد. خبر عجیبی تعریف کرد که باور کردنش برایم چندان آسان نبود. هنگام تعریف طوری نگاهم میکرد که تمام موهای بدنم سیخ شده بودند. او گفت اخیراً در آمریکا گاوهای عجیبی پیدا شدهاند که از نظر ظاهر هیچ تفاوتی با گاوهای دیگر ندارند، اما وقتی افراد خاصی (؟!) گوشت آنها را میخورند و یا شیرشان را مینوشند بلافاصله مغزشان مانند مغز آن گاوها کار میکند و عجیبتر اینکه فرد دچار شده به این بیماری انسانهای دیگر را به شکل خر میبیند. راستش من اول حرف او را باور نکردم اما وقتی هنگام خداحافظی به من گفت برایت پیشکشی از آمریکا آوردهام و اگر دویست دلار به من بدهی آنرا برایت امضاء هم خواهم کرد دیگر تردیدم برطرف گشت و مطمئن شدم که چنین گاوهائی حتماً وجود دارند.
البته من کلک رشتی زدم و به جای دویست دلار به او صد دلار دادم و گفتم باقیش طلبت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر