مرحلۀ دومِ ویرایش.

با خوشحالی به اطلاع دوستان عزیز می‌رسانم که دور اول غلط‌گیریِ تمام نوشته‌ها و ترجمه‌های سال 2010 تا ژوئن 2020 با موفقیت به پایان رسید.
البته من این موفقیت را در درجۀ اول مدیون ویروس کرونا هستم که لطف کرد و به من فرصت انجام این کار را داد.
انگار همین دیروز بود که تصمیم به ویرایش گرفتمْ و گفتم که هر ویرایش باید حداقل دارای سه مرحله باشد. و به این ترتیب من با پایان مرحلۀ اول وارد دومین مرحلۀ ویرایش می‌گردم. و چون مرحلۀ دوم محتاج تمرکز و دقت بیشتری‌ستْ بنابراین از من زمانی طولانی‌تر از مرحلۀ اول خواهد طلبید.
برای اجرای مرحلۀ دوم تصمیم گرفته‌ام ابتدا با نوشته‌های خودم شروع کنم و پس از ویرایششان برگزیده‌ای از آنها را دوباره چاپ کنم.
امید که ویروس کرونا دوستی‌اش را در این مرحله همچنان با من حفظ کند و دستم را برای انجام این کار باز نگاه دارد.
برای تک تک عزیزانم سلامتی و شادی خواهانم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر