دو + دو = دو × دو.

بسیاری از مردم سفارش میکنند که به چه شکل بعد از مرگ با جسدشان رفتار شود؛ عدهای میخواهند پس از مرگ به خاک سپرده گردند، بعضی مایلند جسدشان را سوزانده و خاکسترش را قاطی آب دریا و اقیانوس کنند (انگار حوض خانهشان گنجایش خاکسترشان را ندارد)، من اما قراردادی امضاء کردهام که طبق آن دانشجویان پزشکی با اعضای بدنم هرچه مایلند بتوانند بکنند!
شاید با شکافتن قلبم دریابند عشق چیست!
با بررسی مغزم بدانند خل کیست!

***
در حال خواندن نماز نه تنها خم ابرویت بلکه حتی چشمان شهلا و لبهای غنچهایت به یادم افتاد. در این وقت محراب فریاد کشید: آهای عمو چه میکنی!؟
میدونی این یعنی چی؟ یعنی دوباره عاشق شدهای!

***
میگه قربونش برم مجریان تلویزیونها کیلوئی حرف زدن کافیشون نبود، حالا نوشیدن آب هنگام اجرای برنامه را هم عادی کردهاند! و اگه به این ترتیب پیش بره ما میتونیم تا چند وقت دیگه استفاده از قرص فشار خون و شربت سرفه و خوردن نون و پنیر یا چلوکباب را هم در حین اجرا برنامه شاهد باشیم. و اگه سعادت داشته باشیم کمی دیرتر دیدن آفتابه کنار میزشون هم نصیبمون میشه.

***
خوشا به حال کودکی که پس از تولد هر روز حداقل یک عکس از او گرفته و در فایلی ثبت میگردد.
با این روش پاسخ به پرسش «من کیستم، من چیستم» که هنوز هم فکر بشر را به خود مشغول نگاه داشته است حتماً برایش بسیار آسان خواهد گشت.

***
حاصلجمع دروغ گفتم و دروغ گفتی برابر است با پیوند ناراست من و تو.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر